چهار شرور مسلح در جریان رزمایش پاک‌سازی کویر بردسکن به هلاکت رسیدند قاچاقچیان بین المللی به ۵ سال حبس و ۶ هزار میلیارد جزای نقدی محکوم شدند دیدار محسنی‌اژه‌ای با مقام عالی قضایی پاکستان هانی کرده با اصابت ۲ گلوله پلیس بازداشت شد پیش‌بینی افزایش گردوخاک از دوشنبه در تهران اسامی برخی محصولات خوراکی غیرمجاز اعلام شد اعلام جرم دادستانی تهران علیه مدیران دو رسانه دستور ویژه وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری حقوق دانش‌آموزان سنندجی عزل مدیر آموزش و پرورش ری درپی پرونده تعرض به دانش‌آموزان جزئیاتی از پرونده تعرض یک معلم به دانش‌آموزان در شهر ری نیسان آبی رکورد دار واژگونی در روز‌های بارانی/جایگزینی گاردریل‌ها با نیوجرسی در بزرگراه‌های پایتخت اصلاح آیین‌نامه تغذیه دانشجویان/اختصاص ۴ همت به حوزه تغذیه پلیس: آزارگر زنان تهرانی دستگیر شد + عکس متهم توقیف ۱۱ فروند قایق شوتی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس واریزی حقوق معلمان و فرهنگیان با احکام جدید / میزان افزایش حقوق معلمان

خط تماس مستقیم پلیس با پلیس راهور راه‌اندازی شد

مرکز پاسخگویی پلیس راهنمایی و رانندگی راه‌اندازی شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 06
کد خبر: ۱۷۱۹۱۶

به گزارش راهبرد معاصر،  سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا صبح امروز در مراسم افتتاحیه مرکز پاسخگویی پلیس راهنمایی و رانندگی که با حضور سردار رادان فرمانده کل انتظامی و سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور برگزار شد، اظهار کرد: در این مرکز بسترهای ارتباطی تلفنی و اینترنتی برای ارتباط زود تر و سریعتر با مردم وجود دارد.

 

وی افزود: سه شماره 120، 88288888 و 88255555 برای تماس شهروندان با پلیس راهور در نظر گرفته شده است.

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند سوالات مربوط به شماره گذاری، اجرائیات، صدور گواهینامه، وضعیت ترافیکی محورها و هر موضوع دیگری که مربوط به راه و رانندگی می‌شود را از این سه شماره با پلیس درمیان بگذارند.

 

شیرانی با اشاره به اینکه افتتاح این مرکز 70 درصد از نارضایتی‌های مردم را از خدمات پلیس راهور کاسته است، گفت: روزانه بیش از 3 هزار تماس تلفنی در این مرکز پاسخ داده می‌شود.

 

همچنین در ادامه این مراسم سردار رادان از پلیس راهور قول گرفت که چت آنلاین پلیس راهور با مردم تا نوروز راه‌اندازی شود.

 

سردار رادان بیان کرد: بسیاری از مردم نسبت به بعضی از خدمات پلیس راهور سوالاتی دارند که می‌توانند از طریق این سه شماره سوالات پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

 

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه نرم‌افزار موبایلی چت آنلاین پلیس راهور با مردم تا نوروز راه‌اندازی می‌شود تا مخاطبین بیشتری بتوانند در لحظه با پلیس ارتباط داشته باشند، گفت: پلیس راهور باید زودتر از سایر پلیس‌های تخصصی هوشمندسازی را به مرحله اجرا در آورد./ تسنیم

ارسال نظر